zondag 16 februari 2014

Mijn hobbykamer





4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kamer! Ik kom wel een keertje hobbiën is zo'n mooie kamer!
    Het blauw is prachtig op je site! Goed te lezen
    Fijne zondag! XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet je kamer er gezellig uit.
    Leuk dat je volger bij me bent geworden.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Birgit. Bedankt voor je complimenten en leuk dat je volger bent geworden, ondanks dat we een hele andere stijl hebben als ik het zo zie. Ik vind het altijd leuk als mensen een kijkje geven in hun knutselkamer, het ziet er gezellig en lekker op geruimd uit. Dat is vast wel anders als je midden in een knutselsessie zit, hihi. Groetjes! Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely creative space... and great tags I've seen as I scrolled through. I'm signing up as a follower!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen