dinsdag 10 juni 2014

Geen tijd, filofax, nieuwe baan.

Vandaag eindelijk weer eens zin en tijd om een nieuw Blogje te schrijven.
Eerlijk gezegd ben ik sinds kort twee nieuwe uitdaging aangegaan.
Als eerste heb ik een nieuwe baan gevonden. In een exclusieve lingerie zaak.
Ontzettend leuk, krijg veel informatie, veel te leren en zalig om met klanten te werken.
En als tweede heb ik ontdekt dat je met je filofax agenda heel creatief kunt zijn.
Ik ben een echte planner en schrijf werkelijk alles op. Zodoende is dit voor mij een geweldige uitdaging.
Er is zelfs een facebook groep, waar super enthousiaste vrouwen bij zitten. Die allemaal ongelooflijk creatief zijn en heel behulpzaam naar elkaar zijn.
En eerlijk is eerlijk, het werkt erg verslavend.
Er is ook een groep die elke maand aan een project mee doet, waar je alle kanten mee op kunt.
Hieronder zal ik wat foto's toevoegen.


1 opmerking:

  1. proficiat met je nieuwe baan en wat gaaf die filofax agenda, leuk zeg met die bijtjes.

    BeantwoordenVerwijderen